Reklamační řád

Reklamační řád

Tento reklamační řád stanovuje postup pro uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) na zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu Kalendářky (dále jen „my“ nebo „prodávající“).


1. Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
1.2 Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené zákazníkem prostřednictvím našeho e-shopu Kalendářky.


2. Záruční doba

2.1 Zákonná záruční doba pro spotřebitele je 24 měsíců od převzetí zboží.
2.2 Pokud je na zboží uvedena delší záruční doba, platí tato delší doba.
2.3 Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním, mechanickým poškozením, běžným opotřebením nebo nesprávnou údržbou.


3. Postup při reklamaci

3.1 Reklamaci můžete uplatnit:

3.2 Při reklamaci prosím uveďte:

  • Jméno a příjmení
  • Kontaktní údaje (e-mail, telefon)
  • Číslo objednávky nebo kopii dokladu o koupi
  • Popis závady a okolnosti, za kterých se vada projevila

3.3 Reklamované zboží zašlete na naši adresu: Renoirova 624, Praha, 152 00.


4. Vyřízení reklamace

4.1 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
4.2 Po přijetí reklamace vás budeme informovat o dalším postupu a výsledku reklamace.
4.3 Pokud je reklamace oprávněná, máte právo na bezplatnou opravu, výměnu zboží, přiměřenou slevu, nebo odstoupení od smlouvy.


5. Náklady spojené s reklamací

5.1 Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, hradíme náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám.
5.2 V případě neoprávněné reklamace nese náklady na dopravu zákazník.


6. Závěrečná ustanovení

6.1 Tento reklamační řád je platný od [doplnit datum] a je k dispozici na našich webových stránkách.
6.2 V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na e-mailu info@kalendarky.cz nebo telefonu +420 608 498 811.

Zpět do obchodu